Welkom op de website van
De Nederlandse - Caddy - Club
Nankang NS-2R (Semi slick steet legal) onder de caddy als zomerband ipv de Petlas sport.
Op advies van Sjaaksautoservice uit Lunteren. En met dank aan Stigtersbandenservice Vianen voor de snelle levering en medewerking.
Bij stigtersbandenservice de velgen opnieuw opgemaakt.
Altijd handig een balanceerapparaat om stoeprand schade te verwijderen.
En terug van de poedercoater. Gestraald op kleur gecoat en daarna blanke lak als poerdecoating.
En gemonteerd onder de caddy. Wel wat meer band in de wielkast, de mensen van getrokken banden houden om hun velg zullen dit niks vinden. Mij gaat het om de factor grip. Niet om de factor shine en ride. Er zitten pk's onder de kap en die moeten we op de weg overgebracht kunnen worden.
Binnenkort meer over het rijgedrag van deze band onder de caddy. Mijn eerste indruk is zeker niet slecht. Deze nieuwe semi slick heeft beduidend meer grip in de regen, dan de Petlas winterband in de regen.
Wordt vervolgt!
Linas Mankevičius is wel heel erg goed met tandenstokers.
Check zijn creatie
Hij bied het ook te koop aan.
Zijn Facebook pagina.
Dit is toch wel heel bizar snel. Oke geen caddy, maar wel VAG.
Volkswagen start productie nieuwe bestellers….
Vrijwel tegelijkertijd start Volkswagen Bedrijfswagens met de productie van twee nieuwe modellen: de zesde generatie Transporter en de vierde generatie Caddy. De nieuwe Transporter wordt geproduceerd in Hannover, de Caddy in het Poolse Poznań. Beide modellen worden medio juli bij de dealer verwacht en zijn vanaf september leverbaar aan nieuwe gebruikers.
Hannover is al 65 jaar ‘Transporter-stad’. Dat begon met de T1, geschetst door Ben Pon Senior. Ook alle volgende Transporter-generaties werden in Hannover geproduceerd. Veel van de huidige medewerkers hebben familieleden die nog hebben gewerkt aan de T1- en T2-modellen. In de afgelopen 65 jaar werden in totaal zo’n 12 miljoen Transporter-modellen gebouwd.
De nieuwe Transporter springt in het oog door het scherpere design en slimme innovaties die zowel comfort als veiligheid ten goede komen. Zo is de nieuwe Transporter er met Adaptive Cruise Control (dat automatisch afstand houdt op voorliggers) en de Front Assist noodremassistent (die indien nodig een noodstop uitvoert om aanrijdingen te voorkomen). Heel handig zijn talrijke mobiele online diensten van Car-Net “Guide & Inform” en dankzij Bluemotion Technologies, zoals het start-stopsysteem, zijn de nieuwe modellen gemiddeld 15% zuiniger dan hun voorgangers.
De Caddy van de vierde generatie wordt net als zijn voorgangers geproduceerd in de Volkswagen-fabriek in het Poolse Poznań. Deze faciliteit is al 20 jaar in gebruik en heeft een productiecapaciteit van circa 170.000 bestelwagens per jaar. Na Hannover is Poznań daarmee de belangrijkste productielocatie voor Volkswagen Bedrijfswagens. Dankzij nieuwe, optionele Euro 6-motoren is de nieuwe Caddy zuiniger dan ooit. Met de nieuwste navigatie- én assistentiesystemen zoals Park Assist, Light Assist (grootlichtassistent), achteruitrijcamera, vermoeidheidsherkenning, Adaptieve Cruise Control en Front Assist noodremassistent biedt de nieuwe Caddy gebruiksgemak, veiligheid en comfort van topklasse. De nieuwe Caddy is nu al te bestellen. Hij is er vanaf 12.550* euro. De prijzen van de nieuwe Transporter worden binnenkort bekendgemaakt.