heb nu eerst maar eens een dikkere koppaking besteld ga die eerst proberen
de vorige keer was 60.000km geleden en nu alweer lek
En waar blijft die KV?ewcaddymk1 schreefCOLONheb ook zo'n probleempje met mijn cordoba asv gechipt naar 140+ pk's nu bij rustig rijden , tot 80km/h gaat het wel maar zodraik de snelweg op ga is de kvs-pot binnen 10minuten leeg .
de vorige keer was 60.000km geleden en nu alweer lekmaar ja even op ebay gesneupt en voor 180euro incl. verzenden koppakking , bouten en conti distriset besteld , hoop dat het eind van de week binnen is dan deze ook weer vertouwd de weg op
Het is niet te hopen voor je.Vdub schreefCOLONIk wil nog ff een nieuwe KVS-dop proberen maar ik denk ook dat bij mij de kop er ff af moet..
die gooit ie der uit bij de pot , dus druk te hoog . ik heb een doek achter het kapje bij de pot bij rustig rijden gebeurt er niet veel . maar als ik even een aantal kilomters doordruk op de snel weg dan is ie behoorlijk natImac schreefCOLONEn waar blijft die KV?ewcaddymk1 schreefCOLONheb ook zo'n probleempje met mijn cordoba asv gechipt naar 140+ pk's nu bij rustig rijden , tot 80km/h gaat het wel maar zodraik de snelweg op ga is de kvs-pot binnen 10minuten leeg .
de vorige keer was 60.000km geleden en nu alweer lekmaar ja even op ebay gesneupt en voor 180euro incl. verzenden koppakking , bouten en conti distriset besteld , hoop dat het eind van de week binnen is dan deze ook weer vertouwd de weg op
Verbruik of gooit ie hem eruit?
Laat je cilinderkop afpersen/vlakken.
daarom daar maar even gedaanEdiejo schreefCOLONDat is mooi. Zal die lekker vinden. 180 is hier levens gevaarlijk met de mounties
ewcaddymk1 schreefCOLONdaarom daar maar even gedaannou is die van mij geschat op rond de 140 pk maar man wat loopt dat lekker tussen de 110 en 180km/h in z'n 5