Datum 29 sept. 2013
Ik zeg ga je gang en ik ben zeker van de party.

wanneer is jou planning van je auto ?Snakez schreefCOLONleuk man, hoop dat me karretje dan ook klaar is, dan kom ik ook ff kijken
Weet het nog niet precies, ligt aan me spuitert, hij doet het in ze vrije uren, en gaat dus niet heel snel.dreazz1nl schreefCOLONwanneer is jou planning van je auto ?Snakez schreefCOLONleuk man, hoop dat me karretje dan ook klaar is, dan kom ik ook ff kijken
anders wachten we gewoon daar op![]()
want ik wil je auto ook wel in het eggie zien

hij lust geen mossel hahahahaEdiejo schreefCOLONIk lust geen mosselen maar kom wel.
Als er meer komen en die vinden dat leuk waarom niet.caddyfreak schreefCOLONtourtje zeeland met de caddy's
als ik me achterklep eruit haal heb ik bijna een caddy 1Snakez schreefCOLONMooi is dat weer :)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
ik woon in Ellewoutsdijkbevere1 schreefCOLONHy waar woon je dan ergens in zeeland als ik vraage mag
Dat is een eilandje lager als waar ik altijd in de zomer weekenden kwam. Burgh- Haamstede en stappen in Renesse 't roefke. Nu club four.martinbaks schreefCOLONik woon in Ellewoutsdijkbevere1 schreefCOLONHy waar woon je dan ergens in zeeland als ik vraage magen jij dan?