De leugenaars bij postnl

Napraat gedeelte shopreviews.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ediejo
Caddy-Club Owner
BerichtenCOLON 3101
GeregistreerdCOLON Di Mei 15, 2012 5:57 pm

De leugenaars bij postnl

Bericht door Ediejo »

Dit staat ook in de nieuws rubriek op de frontpagina.

Ik had wat besteld bij de nonpaintstore.nl Dat zou volgens postnl bezorgt worden 9-09-2015. Tussen 16.00 uur en 18.00 uur. Vanaf 15.00 uur was er iemand op het afleveradres aanwezig. Na 18.00 uur nog niks bezorgt. Op een gegeven moment veranderd de status in. Sorry voor de vertraging uw pakket wordt zo spoedig mogelijk bezorgt.

Aangezien ik ook nog weg moest. Kijken we regelmatig vanaf de galerij in de staat of we de bus van Postnl al aan zien komen. Ja hoor rond tussen 19.00 uur en 19.30 uur staat de bezorg bus van postnl in de brugstraat. een koerier met heel veel haast zag je door de straat rennen. Ik denk hij komt zo hier heen.

Nadat hij zijn pakket had afgeleverd zie ik hem tussen de flats in rijden. hij kan nog wat af te leveren hebben bij blok 7 of 8 of bij de Don Jon de 55+ woningen. We staan met ze tweeën op de gallerij te wachten en te kijken. Na een paar minuten zien we de bus weer tussen de flats uitkomen. En hij rijd zo de flat korenbloem waar ik in woon voorbij.

Even later veranderd de status in het volgende uw pakket wordt 10-09-2016 afgeleverd.

WTF heeft daarvoor iemand 4 uur zitten wachten. Dus ik plaats mijn ongenoegen op de facbookpagina van postnl

Krijg ik dit als antwoord van postnl

PostNL Ohh Ed, wat balen! Ik zie hier dat de bezorger 19:28 langs is geweest, hij heeft genoteerd dat er niemand thuis was, was je er wel op dat tijdstip? En heb je een kennisgeving in de bus ontvangen? Groet, Mena
Dus ik heb te maken met een bezorger die de boel ook nog eens voor liegt. wat een lekker bedrijf is postnl. Bezorgers die veels te hard door de straat heen rijden. En dan ook nog eens de boel voorliegen. Of de werkdruk is te hoog bij postnl. Of er werken een paar rampdebielen. ik zou niet blij zijn als ik zulk personeel in dienst zou hebben. en ze flikken me dit.

2 mensen hebben de bus voorbij zien scheuren hier in de bebouwde kom. De maximum snelheid van 50km per uur geld denk ik niet voor postnl.

Ze moeten zo snel de pakketten bezorgen als dat ze liegen. dan was het een goed bedrijf.

Ik ben benieuwd met wat voor een leugen postnl nu weer gaat komen. Om hier onderuit te komen.
De mentaliteit van postnl 2015 laat aardig te wensen over. Je wordt als grof vuil behandeld en voor gelogen. Ik ga in het vervolg wel na GLS of de Duitse Post. Bij postnl zien ze me niet meer. Ook na nonpaitstore stuur ik deze info. Misschien dat zei in het vervolg ook overstappen naar een goed bedrijf waar ze je niet voorliegen.

Ik maak vanmiddag nog wel een link aan om dit op het forum te bespreken.

4 uur wachten voor jan l*l en dan wordt je voorgelogen door postnl.

schoften zijn het en meer niet.
blackmagic1979
Caddy-Club Newbie
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON Wo Mei 25, 2016 3:54 pm

Re: De leugenaars bij postnl

Bericht door blackmagic1979 »

de werkdruk is idd hoog 150 adres op dag is niks
ze begin vaak heel vroeg en moet bijna onbetaald overwerken als pech hebbe
ik zou klacht echt bij directie legge en niet de koerier afzeiken want dat doen al die pennelikkers op kantoor al en die gaan na 8uur werk stipt na huis terwijl andere mense voor bijna niks moeten overwerken dat is schande als niet doen volgt er ook nog ontslag of contract beeinging
dus straf post nl zelf en directie en laat arme koerier gaan :facepalm: :yes:
living a good life :proost: :yes raar krijg geen foto op forum is daar truc voor
BUTTON_POST_REPLY