V.A.G. meeting 2012 in Leeuwarden

Alle foto's en ervaringen van Nederlandse meetings.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ediejo
Caddy-Club Owner
BerichtenCOLON 3101
GeregistreerdCOLON Di Mei 15, 2012 5:57 pm

V.A.G. meeting 2012 in Leeuwarden

Bericht door Ediejo »

Vandaag naar de V.A.G. meeting 2012 in Leeuwarden geweest.

Gisteren al vertrokken een B&B genomen in Bitgummole om precies te zijn de Jellemastjelp

Afbeelding

Nu zullen velen wel denken wat heeft dit nu met de vag meeting te maken. Daar kan ik kort over zijn. Ik heb zelden zulke gastvrije mensen meegemaakt. Hier in de Randstad wordt er altijd gezegd “die stugge friezen”. Dat was duidelijk niet zo. We zijn zeer vriendelijk ontvangen met verse koffie en oranje koek. Die trouwens prima smaakte. De serre kamer was echt top. Mooi bad erbij. Kortom alles erop en eraan.
En dan het ontbijt, dat wil ik toch even met jullie delen.

Afbeelding

Heb ik wat verkeerd gezegd? Dacht het niet hé :applause:

Ik kan het alleen maar aanbevelen. Volgend jaar slapen we daar zeker weer. :wink:

Nu over naar de orde van de dag. De VAG Fryslan treffen 2012.

Om te beginnen het weer. Zwaar klote dat kon je op de bovenstaande foto als zien. Maar dat mag de pret zeker niet drukken. Mede omdat de opbrengst van de meeting in ze geheel naar KIKA gaat. De entree was 7 euro maar dan rond je het zelf af naar 10 euro toch. Er kan niet genoeg geld die kant op gaan. En als je in de toilet wagen staat en je hoort vanaf buiten dat de kosten voor het gebruik een vrijwillige bijdrage is dan geef ik daar ook graag 1 euro voor.

En nu de foto’s

Met ze drieën op een rijtje.

Afbeelding

We waren zeker niet de enige met een caddy. Ook een seat inca met vw naafkapjes.
Jaja mooi he.

Afbeelding

Eelco stond binnen, mooi droog. Erg strak en heel mooi gedaan de gecleande bumper. Maar persoonlijk vind ik hem dan iets te grof worden voor de caddy. Die mistlampen breken het geheel wat. Nu wordt in mijn ogen de verhouding bumper auto te grof. Ieder zijn smaak natuurlijk. Maar er stond nog zo’n bumper te koop op internet. Ik koop hem niet.

Afbeelding

En een caddy mk3.
Strak ding trouwens. Niet te gewoon mooi.

Afbeelding

En de volgende zeiknatte caddy.

Afbeelding

Een hele mooie caddy 1 stond binnen. Alleen vlak bij de eet afdeling. Staan er tafels en stoelen voor zo’n mooie caddy 1. Dan alleen maar een foto van onder de kap. Die fastfood happer hoef ik er niet bij te hebben.

Afbeelding

De caddy van CaRadio.nl Die in een rap tempo wordt aangepakt.
Afbeelding

Ik vind het nog steeds de mooiste caddy mk2 van Nederland. Mede door zijn kleur. Ik zal je ooit wel eens het kleur verhaal vertellen. Dan snap je het gelijk marco.

Afbeelding

En hier de rest van het mooie spul. Mooie kleur erop. Voor de rest geen commentaar.

Afbeelding

Ik vind het nog steeds een heel mooi model. Voor de rest zeg ik niks.

Afbeelding

En het regent nog steeds. Er staan wel auto’s maar geen kijkers eromheen.

Afbeelding

Binnen hadden ze geen last van de regen.

Afbeelding

Ben ik nu bij de juwelier of bij de VW dealer? Je doet het goed of je doet het niet. Dit is duidelijk een gevalletje van ik doe het goed. Ook al is het niet je smaak. Er is met heel veel aandacht aan gewerkt en dat is zeker te zien.

Afbeelding

Wat moet je hier nu van zeggen als je als iemand van middelbare leeftijd type 3 van de sirocco ziet staan? Zeker als je als kind idolaat was van de sirocco type 1. Ik begin er aan te wennen.

Afbeelding

Maar dit is wel bruut lamborghini remmen eronder.

Afbeelding

Een heel rijtje golfjes type 1. Waarvan ik deze de mooiste vond. En die 3delige schmidt’s zijn toch wel erg vet. Ondanks ik geen voorstander ben van al die boutjes.

Afbeelding

Polo psssssssst.

Afbeelding

Met power onder de kap.

Afbeelding

En zoiets trekt natuurlijk “terecht” bekijks.

Afbeelding

Een hele mooie corrado, ook een model wat ik zeer mooi vind van vw. De foto van onder de kap is helaas mislukt. Volgende keer toch maar gewoon het statief gebruiken.

Afbeelding

Nog zo’n mooie polo. Het wordt bijna eentonig.

Afbeelding

Ook van binnen strak en netjes.

Afbeelding

R blok…………………………….. Knalle met dat ding.

Afbeelding

Die golfjes rally mk2 blijven nieuw.

Afbeelding

En hij was niet de enige.

Afbeelding

En buiten nog steeds regen. Dus weinig foto’s van buiten. Ik heb tenslotte geen onderwater camera.

Afbeelding

Mooi zwart is niet lelijk.

Afbeelding

Als iemand in aanmerking zou komen voor de originaliteit prijs. Dan vind ik deze super goed gevonden.

Afbeelding

Geen commentaar. Helemaal goed.

Afbeelding

Even van dichtbij bekijken of ik het goed zie. Ik zie het goed.

Afbeelding

Geen commentaar.

Afbeelding

Even van dichtbij bekijken of ik het fout zie. Ik zie het goed fout.

Afbeelding

En het is nog steeds niet droog. Ondanks het slechte weer waren er best nog wel wat vag liefhebbers op het terrein te vinden.

Afbeelding

Be bezoekers stonden wel droog onder het afdakje.

Afbeelding

Ik had er een rode bies over gespoten met plastidip. En dan 2-1 :mad1:

Afbeelding

En dan waar ik mede voor naar de meeting gekomen ben. De Kever van Pieter Veenstra.
Pieter is een ouwe bekende uit het casemodden. Ook iets waar Pieter zeer goed in is.

Afbeelding

Computer case gemaakt van Graniet.

Afbeelding
Afbeelding

Was goed voor een tweede plaats. Tijdens het Benelux kampioenschap.

Afbeelding

Als je dan zijn kever project gevolgd hebt. Dan kan je maar 1 ding zeggen. Deze jonge man heeft gouden handen. Vond het leuk je even gesproken te hebben Pieter.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

14.00 uur in de middag midden in de zomer. Het lijkt wel een herfst avond.

Afbeelding

Ondanks het slechte weer hebben me vriendin en ik het prima naar ons zin gehad. Leuk staan praten met diverse mensen. Zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar zijn we er weer. Hopelijk met beter weer.
Gebruikers-avatar
Snakez
Caddy-Club Admin
BerichtenCOLON 853
GeregistreerdCOLON Ma Mei 14, 2012 9:24 pm

Re: V.A.G. meeting 2012 in Leeuwarden

Bericht door Snakez »

Staat een hoop mooi speelgoed, jmmr van het slechte weer....
Toch blij dat je geweest ben:)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ediejo
Caddy-Club Owner
BerichtenCOLON 3101
GeregistreerdCOLON Di Mei 15, 2012 5:57 pm

Re: V.A.G. meeting 2012 in Leeuwarden

Bericht door Ediejo »

Stond zeker mooi spul tussen. :applause:
Gebruikers-avatar
marcocaddy
Caddy-Club Enthousiast
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON Di Mei 15, 2012 7:00 pm

Re: V.A.G. meeting 2012 in Leeuwarden

Bericht door marcocaddy »

Tja het weer daar kan niemand wat aan doen , maar de opkomst was zeker redelijk
een hoop mooie auto's gezien en mensen gesproken
hopelijk volgend jaar weer wat zon
hier nog een paar fotos die ik gemaakt heb :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en dan de terugreis door de regen
Afbeelding

Marco
Gebruikers-avatar
Ediejo
Caddy-Club Owner
BerichtenCOLON 3101
GeregistreerdCOLON Di Mei 15, 2012 5:57 pm

Re: V.A.G. meeting 2012 in Leeuwarden

Bericht door Ediejo »

Was zeker leuk, aan de regen kon je niks doen. En de mooiste foto vind ik de laatste foto van je Marco. :thumbs:
BUTTON_POST_REPLY