waterpomp en aandrijfas

Probleempjes met je MK2 post ze hier.
BUTTON_POST_REPLY
julesc
Caddy-Club Newbie
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON Di Jul 23, 2013 12:21 am

waterpomp en aandrijfas

Bericht door julesc »

Hallo heren,

Het is weer zover en hopelijk is dit het laatste en kan ik als dit is opgelost weer even zonder problemen rijden. De auto begon een schrapend geluid te maken, dus auto even bij vriend op de brug gezet en er achter gekomen dat de waterpomp poelie veel speling had en voelbaar was dat het hele asje mee bewoog in de waterpomp. Het slangetje naar het expansie reservoir geeft ook niet meer een geleidelijke stroming, dus ik gister mooi nieuwe waterpomp gehaald en wou op weg naar een vriend die een brug heeft om alles te vervangen.
Maar toen gebeurde het volgende ik was de straat net uit stopte voor een stopbord, wanneer ik de weg wou opdraaien ging de auto niet meer van zijn plek. En een klonk klonk geluid kwam van de rechterkant (dezelfde kant als de waterpomp). De caddy terug naar huis geduwd er onder gaan liggen en eens aan de aandrijfas gevoeld, er zat speling op maar door er aan te voelen sprong deze weer terug in de versnellingsbak, tenminste zo leek het. Toen voelde ik ook geen speling meer. Is mijn aandrijfas nu tegelijk tijd ook kapot en wat het geluid een combinatie van beide?

Gr Jules
BUTTON_POST_REPLY