Veel gececkt, doet nog steeds niks

Probleempjes met je MK2 post ze hier.
BUTTON_POST_REPLY
Caddy2002
Caddy-Club Newbie
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON Ma Nov 12, 2018 8:28 pm

Veel gececkt, doet nog steeds niks

Bericht door Caddy2002 »

Goeden dagen heren,

Ik heb sinds kort een VW Caddy 1.9 TDI uit 2002.
Hiermee ben ik op een dag naar Rotterdam geweest, door naar Amsterdam terug naar huis(75km verder op).
Vanaf huis terug naar Nijkerk en toen...... wilde ik mijn caddy weer starten en viel die uit. :nono:

Ik de sleutel weer omgedraaid, startmotor draaid motor geeft het idee dat je wat gas moet geven maar er gebeurd niks. Ik alle zekering gecontroleerd, zekering 15 knapt zodra ik de sleutel door draai naar de tweede slag. Zekering 15 is bij mij de: carburad/rele erizo elektronica motor. Automatic choke and idee cut of valve/ fuel heater relay. Vergaser-BZW. Motorsteuergerat/ igelrelais

Ik Googlen en dit forum lezen, alle relais van binnen bekeken niks aan de hand(ook 109 was goed en volgens mij nieuw want hij was grijs en niet zwart, als ik dit goed gelezen heb). Vervolgen las ik de ECU (electronic computer unit), ik dat ding eruit weten te vissen en vanbinnen bekeken en leek me er goed uit te zien. Vervolgens ben ik naar de garage gegaan met de ecu en ook die leek niks te zien. Die heeft op wat computer naar info gezocht maar boekte weinig resultaat.

Ik ben ten einde raadt want zo technisch ben ik niet, moet alles googlen. (Ben best blij dat ik zo ver kwam)

Dus mijn vraag is: help! Wie heeft een helder ingeven en wil helpen.
Gebruikers-avatar
turbogrunnen
Caddy-Club Enthousiast
BerichtenCOLON 132
GeregistreerdCOLON Di Jul 01, 2014 7:25 pm

Re: Veel gececkt, doet nog steeds niks

Bericht door turbogrunnen »

Hallo,

Zo dat is vervelend..Ik ken het probleem niet.
Maar ik zou zeggen dat als je zekering doorbrand dat er ergens sluiting is.
Of dat er in ieder geval meer ampères doorheen gaan dan waar die op afgezekerd is.

ik zou heel zorgvuldig de elektra / kabelboom na de zekering checken.
misschien schuurt er ergens een kabel tegen het chassis ofzo.
je zou ook de verschillende dingen kunnen afkoppelen en dat testen of de zekering dan doorbrand.
zo zou je kunnen herleiden waar het vandaan komt.

Als je het hebt gevonden ben ik erg benieuwd wat het nou is.

Succes!
BUTTON_POST_REPLY